divendres, 5 de desembre del 2014

+ de 2000

Buffff! Feia molts dies que no entrava al meu propi bloc, ui ui ui... què malament... i m'he trobat en què tinc més de 2.000 visites!!! vaja, això sí que m'ha sorprès gratament!

Avui us ensenyaré alguna novetat, tot i que últimament són poques, ja que encara que vaig fent cosetes, s'acumulen en una caixa a l'espera del seu muntatge, ja que el que m'agrada, és produir, barrejar colors, textures, pintures, provar coses... i quan la peça sembla que està casi casi acabada, quan només li falta la cadena o cordó i la tanca, és quan l'aparco i la deixo en una caixa o en un calaix per aquell dia en què la creativitat s'ha esfumat i llavors la torno a agafar per acabar-la o destrossar-la segons el dia! Segur que la majoria ja sabeu de què parlo, oi?

Bé, després de tant rotllo, us ensenyo unes quantes cosetes que tinc sobre la taula a veure què me'n dieu, espero els vostres comentaris!!!






I l'última peça, però no per això la menys important, sinó més aviat a la inversa, és un collar que vaig fer al curs impartit per l'Ana Belchí a Con A de Arte, d'imitació d'àgates. Vaig disfrutar moltíssim, de l'experiència de conèixer-la a ella, de veure-la treballar i d'aprendre aquesta tècnica. Va ser una classe magistral fenomenal!!! Espero que no sigui la última. Pels qui no conegueu el seu treball, us deixo l'enllaç al seu blog, passeu i mireu! http://anabelchi.blogspot.com.es/



2 comentaris:

  1. Silvia, el segon m'encanta!!! No l'havia vist i és super xulo. "Ah, no és res, unes textures i ja està" segur que és el que diràs, però NO, hi ha molt més que dues textures en el collaret!!! Un disseny molt, però que molt bonic!

    ResponElimina
  2. Doncs sí, unes textures i ja està, jajajaja, i una mica d'Inka gold, que m'encanten... ^-^
    Petonets!!!!

    ResponElimina