dijous, 3 de juliol del 2014

Sorteig!!!

Bé, aquí teniu el conjunt del sorteig!!! Està format per collaret tipus "babero" amb petites pedretes penjants i arracades. Està fet amb una murrina turquesa, blanc i negre i porta una capa de resina a sobre per donar-li aquest efecte brillant. Les fornitures són de color or vell.

Bases per participar: 
  • Deixar un comentari en aquesta entrada del bloc, amb nom i cognom i correu electrònic.
  • Compartir al facebook.


Vinga, endavant i sort!!! Teniu fins al dia 10 de juliol inclós!





16 comentaris:

  1. Jo participo!
    Èrika Garcia
    fitoesteticaintegral@hotmail.com

    ResponElimina
  2. M,encantaaaaaaa. Marisol J.

    ResponElimina
  3. Eiiii jo tambe vull participar!!!
    Ara comparteixo al face. Besitossssss

    ResponElimina
  4. Que si, que si, que m'agrada i vull participar!!!

    ResponElimina
  5. no son hores, pero haig d'aprofitar que el pc està lliure, m'agrada participar en el sorteig , m'encanta el conjunt turquesa, i haig de deixar el correu de la meva filla, no sé per que pero no puc accedir al meu,sandra_sm87@hotmail.com bona nit! ;)

    ResponElimina
  6. Jo també hi vull participar (martas76@gmail.com)
    jeje petonets

    ResponElimina
  7. Participo! Yolanda Moreno. bonitocollar@gmail.con

    ResponElimina
  8. Jo també participo pq m'agrada molt. Judit Tàpies March

    ResponElimina
  9. Yo también quiero, Ranutxa.

    ResponElimina
  10. Va veïna, que si guanyo m'el pots donar pel terrat. Tresa Reñé.
    I el meu fermall?


    ResponElimina
  11. Jo també participo. Mons!

    ResponElimina
  12. yo quiero participar.
    Corina Rojas Yedra.

    ResponElimina